Löparbyxor


Helt seriöst så hittar jag inga bilder på löparbyxor!? Varför finns det inte på nätet.. Har suttit i en timme och kollat runt efter massa löparbyxor men hittar knappt några!! så dåligt, men här kommer några jag hittade.
För det första tycker jag det är såå ballt att ha ett par färgade löparbyxor, så snyggt! Billiga och sköna med från h&m.
Snygga och sköna hummelbyxor! Inte samma kvalité som vanliga löparbyxor men gillar dom starkt ändå. Skönt att ha i alla tillfällen! Träna, hemma, myskväll.

Vanliga svarta rekonmenderar jag starkt, passar till allt! Jag köper helst från craft, nike eller h&m isf! Dom jag har är väldigt sköna men vill påstå att alla är inte sköna, så det gäller att testa länge och se vad man tycker!
Mönstrade byxor, såå ballt de med! Äskar det, sjukt snyggt att ha. 


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg eller hemsida

Kommentar;




Spara uppgifter!