Bra dag


Halluuuu!!! Vid halv tolv tiden hämtade mamma mig för vi skulle till tandläkaren i Karlskrona! Det gick bra, därefter åkte vi till rusta och kollade lite där efter en ska jag ej kan skriva ut här tyvärr! Haha. Efter det åkte vi och åt på McDonalds, tycker inte det är det allra godaste som finns längre precis.. Men eftersom man va så hungrig va det väldigt gott, godare än skolmaten iaf!! Direkt därefter åkte vi hem och jag bytte om till träningskläder och sen åkte vi till STAC för jag skulle träna, måste även säga att träningen gick riktigt bra idag! Nu sitter jag bara i soffan och gör inte alls mycket, väntar på att håret ska torka!! Vid tjugo över fem ska vi hämta Julia och åka till sporthallen för att kolla på när damerna spelar maxicup, ska bli roligt.




  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg eller hemsida

Kommentar;




Spara uppgifter!